top of page
Nowoczesny pokój zabiegowy spa

REGULAMIN ŚWIADCZENIA USŁUG 

1. Dane firmy

Usługi z zakresu medycyny estetycznej i kosmetologii w Drela Clinic świadczy:
DR DRELA CLINIC
NIP: 6651629334
Adresy:

  • ul. Mokotowska 52A/4, 00-543 Warszawa

  • ul. Kościelna 3, 62-500 Konin
    Kontakt: 502 687 668
    Strona: www.drelaclinic.pl

2. Rezerwacja wizyty i zaliczka

  • Rezerwacja wizyty wymaga wpłaty zaliczki w wysokości 200 zł w ciągu 48 godzin od momentu umówienia.

  • Brak wpłaty w tym czasie skutkuje anulowaniem wizyty.

  • Zaliczka stanowi część ceny zabiegu i zostaje odliczona od końcowej kwoty.

  • Zaliczka może być jednorazowo przeniesiona na inny termin w ciągu 60 dni. Po tym czasie przepada.

  • Zaliczka nie podlega zwrotowi, nawet jeśli klientka rezygnuje z wizyty.

  • Odwołanie wizyty później niż 72 godziny przed terminem lub brak obecności skutkuje utratą zaliczki.

3. Konsultacje

  • Każda wizyta rozpoczyna się konsultacją i kwalifikacją medyczną.

  • Koszt konsultacji to 200 zł.

  • W przypadku, gdy zabieg odbywa się podczas tej samej wizyty, opłata za konsultację nie jest pobierana – pod warunkiem, że klientka poinformuje o takiej intencji podczas rejestracji, aby zarezerwować odpowiedni czas.

  • Jeśli zabieg nie może być wykonany z powodów medycznych (przeciwwskazania, stan zdrowia, itp.), wpłacona zaliczka zostaje przeksięgowana na konsultację i nie podlega zwrotowi.

4. Spóźnienia i nieobecność

  • Spóźnienie powyżej 15 minut może skutkować koniecznością przełożenia wizyty lub oczekiwaniem na kolejne wolne okienko w grafiku.

  • Jeśli inna klientka dotrze punktualnie, osoba spóźniona zostanie przyjęta dopiero po niej lub zostanie poproszona o zmianę terminu.

  • Niepojawienie się na wizycie bez wcześniejszej informacji traktowane jest jak rezygnacja i skutkuje utratą zaliczki.

 

5. Świadoma zgoda i bezpieczeństwo

  • Zabiegi wykonywane są wyłącznie po podpisaniu świadomej zgody i przeprowadzeniu kwalifikacji.

  • Podczas konsultacji klientka ma możliwość zadania wszystkich pytań, rozwiania wątpliwości oraz uzyskania pełnej informacji o zabiegu.

  • Podpisanie zgody oznacza, że klientka:
     • została poinformowana,
     • zrozumiała wszystkie aspekty zabiegu,
     • wyraziła świadomą i dobrowolną zgodę na jego wykonanie.

6. Przetwarzanie danych (RODO)

  • Dane osobowe klientek przetwarzane są wyłącznie do celów rejestracji, dokumentacji medycznej oraz kontaktu w sprawie wizyt.

  • Administrator danych: DR DRELA CLINIC.

  • Klientka ma prawo wglądu, poprawiania i usunięcia danych zgodnie z obowiązującym prawem.

7. Reklamacje

  • Reklamacje należy zgłaszać mailowo lub telefonicznie w ciągu 7 dni roboczych od wykonania usługi.

  • Każda reklamacja rozpatrywana jest indywidualnie, w terminie do 14 dni roboczych.

8. Postanowienia końcowe

  • Aktualny cennik oraz oferta dostępne są na stronie internetowej oraz w klinice.

  • Klinika zastrzega sobie prawo do zmiany oferty, godzin pracy i cen usług.

  • Rejestracji można dokonywać przez: Instagram, telefon, Facebook.

bottom of page